
من کی ام ؟ خودم هنوز نمیدونم کی ام فقط میدونم یه آدم هستم که نفس میکشه و زنده است ولی دیگه نمیدونم کی ام . خیلی وقتا دوست دارم یکی پیدا بشه بهم بگه کی هستم ولی تا الان هرکی یه جوری گفته و جالبه که بعضیا اعتقاد دارن می هیچی نیستم. شایدم اونا دارن درست میگن و واقعا من هیچ چیزی نیستم و فقط یه رباطم . نمیدونم.... اگه من فقط یه رباطم چرا پس خیلی وقتا دلم تنگ میشه و یا چرا دلم میگیره و چرا احساساتم رو نمیتونم کنترل کنم و شاد و غمگین و خشمگین میشم . خدایا کمک کن بتونم خودم رو بشناسم و بعدش تو رو بشناسم...
ادامه مطلب