باید گذاشت و گذشت...

خرید بک لینک

گاهی اوقات باید گذاشت و گذشت و گاهی اوقات هم باید به پای کاری نشست.

زندگی صحنه هنرهای زیبا و زشت است که هر دوی آنها به دل اثر می گذارد ، یا به دل خودمان و یا به دل دیگران.

در هر دوحال این خودمان هستیم که آسیب اولیه را خواهیم دید تنها افرادی می توانند به دیگران آسیب بزنند و خود از آن رهایی یابند که بی تفاوتند و کمتر آدمی در اطرافم دیدم که اینگونه باشد در هر حال فاعل در انجام هر کاری خود اندک آسیبی را خواهد دید.

دوست داشتن هنر و قدرتی است که خداوند در نهاد انسانها قرار داده ولی تعیین میزان دوست داشتن را در اختیار خودمان قرار داده چرا که انتخاب حق انسان است.

باید دیگران را دوست داشت و به دیگران احترام گذاشت چرا که بازتاب همه اعمال ما به خودمان باز میگردد و مانند پژواک صدا در کوهستان این بازگشت مکرر اتفاق می افتد.

و گاهی وقت ها باید از بدیهای دیگران درس گرفت و به جای تلافی تنها به یک کار اکتفا کرد و آنهم گذاشتن و گذشتن...

پس کارهای خوب دیگران را به نیکی تلافی کنیم و کارهای بد آنها را به فراموشی بسپاریم.


موضوعات مرتبط: دست نوشته خواندنی ها و شنیدنی ها...

ما را در سایت خواندنی ها و شنیدنی ها دنبال می‌کنید

برچسب: باید,گذاشت,گذشت, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:52

صفحه بندی