از امروز می نویسم آنکه زیر پایش دارد بهشت
از امروز می نویسم به نام آنکه دارد دلی از جنس بلور
از امروز می نویسم پایان بر هر چه مهربانی
از امروز می نویسم نفرین بر صداقت
از امروز می نویسم نفرین بر پاکی
و من فقط هستم و می مانم و فقط نمیدانم چرا ؟
باید یاد بگیریم همیشه لازم نیست با سیلی کسی را زد
با چوب زدن و درد آوردن اشک کسی را در آورد فقط کافیست
بنویسیم خدا حافظ بی دلیل.........
ما را در سایت خواندنی ها و شنیدنی ها دنبال میکنید
برچسب: امروز, نویسنده: بازدید: 30