فرشته نجات یافته

خرید بک لینک

آیا تا کنون فرشته ای را روی زمین دیده اید؟ آیا با آنها هم کلام شده اید؟ آیا فکر می کنید همه فرشته ها در آسمان هستند؟ و آیا های دیگر...

من روی زمین فرشته ای را دیدم و با او هم کلام شدم و تازه فهیمدم که فرشتگان هم در آسمان هستند و هم در زمین . مگر نه آنکه انسان اشرف مخلوقات است و مگر نه آنکه ما انسان ها نیز فرشته بودیم ولی به سببی به این شکل در آمدیم و خداوند از خلقت ما انسانها به خود بالید و ما را بر روی زمین اشرف مخلوقات نامید و به ما قدرت تشخیص و تفکر و عقلانیت داد و اجازه داد تا خود بیندیشیم و تصمیم بگیریم . حال ما چگونه هستیم آیا از این همه لطفی که خدا به ما نموده بهرمند می شویم و آیا قدر دان آنها هستیم و یا اینکه از اعتماد خدا به ما سوء استفاده می کنیم ؟ من برخی افراد را دیده ام که خود را به ورطه پوچی می کشانند و از انسان بودن دور می شوند و با دانش اینکه در حال تخریب خود هستند باز هم به کار خود با افتخار ادامه داده و از آن دفاع هم می کنند . شاید شما هم در اطراف خود دیده باشید که آدمهایی به اعتیاد رو آورده اند و یا به دزدی و یا آدم کشی و و و ... در پیرامون ما اتفاقاتی می افتد که ما آنها را می بینیم و از کنارشان به سادگی می گذرم و اگر به آنها دقت کنیم تازه به تمام رازی که در خلقت ماست پی می بریم بطور مثال : من دوستی را سراغ داشتم که در دوران کودکی و نوجوانی در خانواده ای زندگی می کرد بسیار ساده و بی غل و غش و بسیار پایبند به اصول اخلاقی و دینی ولی در دوران جوانی با افرادی معاشرت کرد که کاملا متفاوت بود با دنیایی که در آن بزرگ شده بود. در دنیای جدید دیگر پایبندی به اصول اخلاقی وجود نداشت و مجبور نبود در اول وقت نمازی بخواند و یا روزه بگیرد و یا احترام به والدین را رعایت کند و یا عفت ها را رعایت نماید و این دنیای شیرینی بود و شیرینی کاذبی که به یکباره نصیبش شده بود و این بود که به یکباره از قید و بندهای خانواده رها شده و وارد دنیای جدید شد . پس از مدتی دیگر این شیرینی ها هم رضایت بخش نبود و برای به ارضای غرائض خود دست به کارهای دیگری زد تا اینکه به طور کامل وارد منجلابی شد که خود آنرا ساخته بود و راه رهایی برایش وجود نداشت بجز توبه و این هم خیلی برایش سخت و دشوار بود و به همین علت آنقدر ادامه داد تا در کثیف ترین شکل ممکن از دنیا رفت . حال این سوال مطرح است آیا این فرد همان فرشته ای نبود که بر روی زمین فرود آمده بود و در اواسط کار به دلیل استفاده ننمودن از فکر و دانش خود به سیاهی کشیده شد و در گروه شیاطین در آمد ؟

در مقابل در تجربیاتم با فردی برخورد داشتم که در ابتدای آشناییم با ایشان متوجه بیماری اعتیاد ایشان شدم و از اطراف هم سخنانی بسیار ناپسند در خصوص این فرد به گوشم می رسید خیلی مشتاق بودم ببینم آیا این فرد می تواند بر روی لذت های ایجاد شده از مصرف مواد مخدر پا بگذارد ؟ واین بود که ایشان را در نظر داشتم تا اینکه پس از چند ماه با کمک خانواده و مراجعه به کمپ های ترک اعتیاد و با مقاوت خود بر این بیماری غلبه کرده و پاک شده و در آغوش خانواده قرار گرفت . یادم هست هر وقت که از گذشته سخنی می گفت اشکی بر چشمش جاری می شد و حسرت روزگار از دست رفته خود را می خورد و آرزوی این را در سر داشت که در آینده فردی باشد کار آمد و لایق که همین هم شد در حال حاضر برای نجات خیلی از بیماران مبتلا به اعتیاد تلاش می نماید و از فعالان این راه است و با افتخار از فشار و رنجی که برای به دست آوردن سلامتی خود تحمل نموده یاد می نماید . حال این سوال است آیا این فرد که از فرشته بودن به سیاهی رفته بود و با فکر واندیشه خدادادی و صبر و تحمل رنج به پاکی یک فرشته برگشته است یک فرشته نجات یافته نیست؟ از این دسته فرشتگان نجات یافته در اطراف شما چند نفر وجود دارد؟ و آیا به این فرشتگان اعتماد می کنید ؟ و آیا در جامعه به ایشان احترام می گذارید؟ یا اینکه همچنان به این فرشتگان پاک هنوز به چشم یک گناهکار نگاه می کنید؟

به نظر من این فرشتگان نجات یافته از برخی فرشتگانی که از ابتدا پاک بوده اند بهتر و قابل اعتماد ترند. البته این نظر یک نظر کاملا شخصی است و اصراری بر قبول یا رد آن از سوی شما دوستان نیست.

خواندنی ها و شنیدنی ها...

ما را در سایت خواندنی ها و شنیدنی ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 7:09

صفحه بندی