
چرا ؟ به چه دلیل ؟ به چه علت ؟ و.... اکثر آدمهای اطراف ما این کلمه را تجربه کرده اند ، یا پرسیده اند یا مورد پرسش قرار گرفته اند و این یکی از کلماتی است که در مباحث علمی برای تفهیم شدن یک مطلب بکار برده می شود و در امور عمومی برای رفع تردید و ابهام استفاده می شود . حالا سوال این است که اگر ما در مباحث عمومی دارای صداقت در گفتار باشیم باز هم افرادی هستند که از کلمه چرا استفاده می کنند و آنهم به دلیل اینست که میخواهند به نکته ای در ذهنشان نقش بسته برسند و به عبارت دیگر میخواهند آن چیزی بیان شود که...
ادامه مطلب