
گاهی اوقات باید گذاشت و گذشت و گاهی اوقات هم باید به پای کاری نشست. زندگی صحنه هنرهای زیبا و زشت است که هر دوی آنها به دل اثر می گذارد ، یا به دل خودمان و یا به دل دیگران. در هر دوحال این خودمان هستیم که آسیب اولیه را خواهیم دید تنها افرادی می توانند به دیگران آسیب بزنند و خود از آن رهایی یابند که بی تفاوتند و کمتر آدمی در اطرافم دیدم که اینگونه باشد در هر حال فاعل در انجام هر کاری خود اندک آسیبی ...
ادامه مطلب