
گاهی اوقات باید گذاشت و گذشت و گاهی اوقات هم باید به پای کاری نشست. زندگی صحنه هنرهای زیبا و زشت است که هر دوی آنها به دل اثر می گذارد ، یا به دل خودمان و یا به دل دیگران. در هر دوحال این خودمان هستیم که آسیب اولیه را خواهیم دید تنها افرادی می توانند به دیگران آسیب بزنند و خود از آن رهایی یابند که بی تفاوتند و کمتر آدمی در اطرافم دیدم که اینگونه باشد در هر حال فاعل در انجام هر کاری خود اندک آسیبی ...
ادامه مطلب
سالها گذشت و گذشت اما فایده ای نداشت...... سالهای دیگر هم میگذرد اما باز هم فایده ای نخواهد داشت..... شاید ، اما ، نه ، نمی شود ، نمی توانم ، نمی خواهم ، ...... نمیدانم های زیادی را در راه دیدم وxa0 نمیخواهم های زیادی را نیز پای در چه جایی نهادم؟ اینان مردمانی هستند از جنس "غر" غر زدن عادتشان شده آیا ما هم باید غر بزنیم؟ میگویند خواهی نشوی رسوا...... پس ماهم باید غر بزنیم تا ...... اما من که از جنس اینان نیستم پس ، رسوایی را ترجیح میدهم....
ادامه مطلب