سکوت علامت رضاست؟؟؟؟

خرید بک لینک

سکوت علامت رضاست!!!

واقعا نمیدانم این جمله را چه کسی ابداع کرده ولی هرکس که بوده بدجوری کارش نزد نفر مقابلش گیر کرده بود که این جمله را اختراع نمود... چرا که خیلی وقت ها سکوت علامت رضایت نیست بلکه پاسخی در مقابل ابلهان و احمق هاست...

خیلی وقت ها سکوت نشانه ایست برای اعتراض و گاهی پاسخی محکمتر از هر کلامی است.

سکوت چقدر معنا دارد و چقدر احمقانه است که فقط به رضایت سکوت فکر کنیم....

معمولا افرادی که فریاد میزنند چشم های خود را باید بر روی خیلی از کارها و رفتارها ببندند و فقط دهان خود را باز نموده و خود را تخلیه میکنند ولی آنهایی که اهل تعقل و تفکر هستند معمولا با دهان بسته و با چشمانی باز در مقابل این دسته از آدمها قرار میگیرند و تا زمانی که پاسخی مناسب و درخور فرد مقابل پیدا نکنند فقط سکوت می نمایند پس میتوان گفت سکوت نشانه تفکر هم هست.

شاید دلیل اینکه عروس ها در زمان عقد سکوت دو مرحله می کنند همین باشد و دو مرحله فقط تفکر میکنند که آیا آماده تشکیل خانواده و زندگی مشترک هستند یا نه و بعد پاسخ میدهند ..

خواندنی ها و شنیدنی ها...

ما را در سایت خواندنی ها و شنیدنی ها دنبال می‌کنید

برچسب: سکوت علامت رضاست,سکوت علامت رضاست به انگلیسی,ایا سکوت علامت رضاست,همیشه میگن سکوت علامت رضاست, نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 7:09

صفحه بندی