در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدنهایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالی که گویی ایستاده بودم و چه غصه هایی که فقط باعث سپیدی مویم شدند در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود.
دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود و اگر نخواهد نمی شود" به همین سادگی"
کاش نه می دویدم و نه غصه می خوردم و فقط او را می خواندم...

ما را در سایت خواندنی ها و شنیدنی ها دنبال میکنید
برچسب: دست نوشته های یک دوست, نویسنده: بازدید: 22